REALIZACJA OPERACJI
- Szczegóły
- Opublikowano: 10 marzec 2019
- Odsłony: 1878
W marcu 2019 r. Stowarzyszenie „Lokalna Grupa Działania – U ŹRÓDEŁ” zakończyła realizację operacji własnej pt. „Integracja branż mających kluczowe znaczenie dla rozwoju obszaru: zakwaterowanie i usługi gastronomiczne, kultura, rozrywka i rekreacja, handel hurtowy i detaliczny” w ramach poddziałania 19.2 „Wspieranie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Głównym celem operacji, była integracja podmiotów gospodarczych branż kluczowych dla obszaru „LGD – U ŹRÓDEŁ” oraz nawiązanie współpracy między nimi poprzez udział we wspólnych szkoleniach, panelach i konferencji.
W ramach operacji zrealizowane zostały:
Konferencja „Zewnętrzne źródła finansowania i rozwoju przedsiębiorstw”, panel tematyczny: „Finansowanie rozwoju przedsiębiorstw branż kluczowych dla LSR”. Panel składał się z trzech bloków „Finansowania turystyki i rekreacji", „Ochrona środowiska i wdrażanie rozwiązań proekologicznych" oraz "Wsparcie finansowe na tworzenie miejsc pracy – rozwój działalności". Konferencja zakończona spotkaniem integracyjnym, uświetnionym występem artystycznym.
Wizyty studyjne dla przedsiębiorców branż kluczowych dla LSR z gmin woj. łódzkiego i gmin woj. świętokrzyskiego. Sześciu przedsiębiorców zaprezentuje swoje działalności powstałe lub rozwinięte dzięki środkom pozyskanym za pośrednictwem „LGD – U ŹRÓDEŁ” w ramach naborów ogłaszanych na przedsięwzięcia: „Podejmowanie działalności gospodarczej” i „Rozwój działalności gospodarczej”. Zaprezentowaliśmy uczestnikom ciekawe przykłady wykorzystania środków PROW, przedsięwzięć podjętych przez przedsiębiorców w obszarze branż kluczowych.
Szkolenie: „Strategie promocyjne i reklamowe - psychologia reklamy firmy". Celem szkolenia był rozwój umiejętności poznania psychologicznych mechanizmów decydujących
o skuteczności reklamy, nabycie umiejętności doboru odpowiednich strategii promocyjnych do danej marki lub produktu, poznanie wybranych metod badania skuteczności reklamy możliwych do zastosowania we własnej firmie.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom projektu i zapraszamy do kontaktu z nami.
Poniżej krótka fotorelacjia z projektu.